piątek, 23 października 2015

Mała Czarna...




...kolejna do kolekcji ale nie taka sama jak pozostałe małe czarne w mojej szafie... 


Na pewno nie jeden raz zdarzyło się Wam kupić całkowicie inną rzecz niż zamierzałyście:) Tak było u mnie w przypadku właśnie tej sukienki. Chciałam kupić zamszową karmelową sukienkę upatrzoną na stronie internetowej jednej z sieciówek na specjalną okazję a mianowicie na Zlot Czarownic, na który się wybierałam a o którym pisałam w poprzednich postach :) Więc pojechałam na zakupy w 100% pewna, że wejdę do jednego sklepu i w jednym momencie kupię właśnie tą planowaną sukienkę :) Po odszukaniu jej w gąszczu wspaniałości sklepowych już na wstępie coś było z nią nie tak. Wyglądała nieco inaczej niż na stronie no ale weszłam z nią do przymierzalni i moim oczom ukazał się piorunujący nie fajny widok dziwnie układającej się na mojej sylwetce tkaniny. I właśnie w tym momencie przez moją głowę przemknęła mi przerażająca myśl ... NIE MAM SIĘ W CO JUTRO UBRAĆ...bo impreza przecież już jutro!!!!! Mam zaledwie kilka godzin na to aby znaleźć coś fantastycznego i zastąpić to coś co przed chwilą mierzyłam ;-( Byłam we wszystkich sklepach w galerii i tylko ta jedna sukienka okazała się w sam raz na to spotkanie, jednak nie byłam co do niej od samego początku przekonana a kupiłam ją dopiero w drugim podejściu :) Teraz wiem, że żałowałabym gdybym jej nie kupiła :-) Niestety nie wszystko to co jest na stronach internetowych i co świetnie wygląda na modelce tak samo będzie wyglądało na nas. No cóż zawsze trzeba mieć jakąś alternatywę ;) Wracając do sukienki to nie tylko chodzi tu o uniwersalny kolor ale i bardzo ciekawy fason, idealnie nadaje się na wiele okazji jak i do pracy. Wystarczą tylko odpowiednie dodatki i stylizacja na każdą okazję gotowa ;-) Na pewno będzie mi służyła przez kilka sezonów.

Moje Drogie piszcie w komentarzach o swoich spontanicznych zakupach.
Może spotkały Was jakieś przygody podczas robienia zakupów...
Czekam na Wasze przemyślenia i Gorąco Pozdrawiam

Fash:-*


dress - Zara
jacket - H&M
necklace - Cubus
bag - Bershka
shoes - Promod















 fot. Asia K. dziękuję Kochana za piękne zdjęcia :*

5 komentarzy: