wtorek, 18 sierpnia 2015

WAX EXPRESS odżywka od Pilomax

Hej Kochani.
Pomału wracam z zamieszczaniem recenzji. Niestety lato to dość aktywny dla mnie czas :) Moja Pociecha w pełni absorbuje mój wolny czas.




Ale wracając do tematu dzisiaj opowiem Wam troszkę o pewniej rewelacyjnej odżywce do włosów, którą otrzymałam na spotkaniu blogerskim od firmy PILOMAX. I powiem tak z ręką na sercu, że ta firma jeszcze nigdy mnie nie zawiodła, ma rewelacyjne kosmetyki do włosów, które na prawdę działają!


Kilka słów od producenta: 


Moja opinia:
Odżywka zamknięta jest w klasycznej, charakterystycznej dla firmy Pilomax tubce. Dzięki czemu bardzo łatwo się z niej korzysta co jest bardzo przydatne w częstym stosowaniu produktu. Odżywka ślicznie pachnie nie chemicznie co jest dla mnie bardzo ważne, dzięki czemu przyjemniej korzysta się z tego typu kosmetyków. Jest bardzo wydajna. Po 3 tygodniowej kuracji moje włosy stały się mocniejsze, bardziej lśniące i wygładzone a końcówki mniej się rozdwajały, Już po kilku użyciach odżywki moja skóra na głowie była bardziej odświeżona.  Cóż mogę więcej dodać na pewno to, że jeszcze nie raz sięgnę po kosmetyki tej renomowanej marki ;-)







Ocena końcowa:
* opakowanie - +
* wydajność - +
* zapach - +
* efekt końcowy - +

Wszelkie produkty firmy Pilomax możecie nabyć w sklepie internetowym http://www.wax-sklep.pl/kategoria-produktu/odzywki/ a odżywka kosztuje 20,50zł.

Spokojnej nocy Kociaki :-*

4 komentarze: