wtorek, 18 listopada 2014

Virtual

Kochane która z Was nie robi kresek na powiekach?? Chyba nie znam takiej kobiety, która chociaż raz w życiu nie użyła kredki czy eyelinera! Bo właśnie do tych, które takowych kosmetyków używają jest skierowany dzisiejszy post :-)

W rolach głównych występuje...

granatowy eyeliner od firmy Virtual...



Kilka słów na temat produktu:
Kosmetyk umieszczony jest w eleganckim plastikowym pojemniczku. Posiada cieniutki pędzelek co pozwala na precyzyjne nakładanie kosmetyku a co za tym idzie idealne rysowanie kresek zarówno na górnej jak i na dolnej powiece. Eyeliner jest koloru granatowego. Po zrobieniu kreski kosmetyk bardzo szybko zasycha dzięki czemu zrobiona kreska brzydko nie odbija nam się po mrugnięciu. Kolor jest intensywny, nie rozmazuje się i nie zciera. Długo utrzymuje się na powiece dlatego możemy cieszyć się perfekcyjnym makijażem do samego wieczora albo od wieczora aż do rana :) Odcień ma nr 159. Jest bardzo wydajny i ładnie prezentuje sie na powiekach. Makijaż z kolorową kreską doda smaku niejednej stylizacji.


Osobiście nie przepadam za samymi kolorowymi kreskami na powiekach ale jak dla mnie mogą być fajnym dopełnieniem czarnej kreski. Taki makijaż poniżej.


Cena kosmetyku to ok. 13-15 zł. 
Znajdziecie go w niejednej drogerii oraz na stronie marki http://www.new.virtual-virtual.com/main

Pozdrawiam

Fash.






5 komentarzy:

  1. bardzo go lubię,mimo iż nie jestem zwolenniczką kolorowych eyelinerów to ten świetnie wygląda w połączeniu z czarnym

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam ten eyeliner :D dotąd zawsze robiłam czarną kreskę, a teraz kuszę się na granatową ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje do Ciebie ten kolorek eyelinera :) Ja mam grafitowy i również go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kreseczka:)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor ja niestety nie robię kresek nie wychodzą mi tak idealnie jak Tobie:)

    OdpowiedzUsuń