poniedziałek, 3 listopada 2014

Drugie Urodziny Bloga!!! :-)

Jak ten czas szybko leci...

Kochani dzisiaj był dla mnie szczególny dzień, ponieważ mój blog, który dla Was prowadzę obchodzi swoje Drugie Urodzinki! Szczerze mówiąc to nie myślałam, że będzie Was tutaj zaglądało aż tyle. Bardzo się cieszę, że czytacie i śledzicie moje wpisy i jesteście wyrozumiali kiedy dopadnie mnie leń albo pochłonął obowiązki i nie mam czasu pisać. Dziękuję jeszcze raz i mam nadzieję, że będziecie ze mną przez kolejny rok :-)


Z tej właśnie okazji przygotowałam dla Was małe rozdanie.

Do wygrania jest ten oto zestaw...


W skład zestawu wchodzi:
- Olejek Arganowy w sprayu,
- Plastry Sensual do depilacji twarzy,
- Maska regeneracyjna do włosów Pilomax
- Potrójne cienie do powiek Virtual.

A co należy zrobić aby zawalczyć o taki zestaw??

Należy:
1. Zostać publicznym obserwatorem mojego bloga ( chyba, że już nim jesteś).
2. Polubić mój fanpage na facebooku tutaj.
3. W komentarzu podać swoje Imię, jako kto obserwujecie mojego bloga i jako kto lubicie moją stronę na fb.

Dodam jeszcze, że rozdanie trwa od 3 listopada do 10 grudnia 2014 r.

Wszystkie produkty są nowe i  nie były używane.

Zatem zapraszam do wzięcia udziału i miłej zabawy!

Wszystkim życzę powodzenia.


Pozdrawiam i całuję...

Fash  ;-*

6 komentarzy:

  1. bardzo fajne kosmetyki -powodzenia kobitki i życzę 200 lat prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję jako Milena M
    lubię jako Milena Mn
    millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, kolejnych latek blogowania życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako Edyta H.
    Lubię FB jako Edyta Hendzel
    mail edytka249@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń