poniedziałek, 1 września 2014

Outfit z Blogerskiego pożegnania wakacji w Dębicy cz.3.



Kochani dzisiaj juz ostatnia część ogromnego postu z Blogerskiego pożegnania wakacji, które przypomnę odbyło się w Dębicy w bardzo przyjemnej Restauracji Ambrozja.
Na tak miłe spotkanie postanowiłam założyć coś luźnego a zarazem nie banalnego:) Miałam jak zawsze kilka zestawów ale padło na ciemne jeansy i oversizową koszulkę w panterkę. Do całości dobrałam złotą biżuterię oraz kontrastowe różowe szpileczki (uwielbiam je za ten fajny niski obcas i za to że sa takie nieziemsko wygodne:). Torba oczywiście shopperka żeby pomieścić wszystkie kobiece sprzęty i uśmiech na twarzy bo to najważniejsze, kiedy spotykam się z osobami które tak jak ja mają swoją pasję i godzinami moga rozmawiać o ciuchach i kosmetykach :-)

Miłego oglądania.
Pozdrawiam...

Fash.








bluzka - ZARA
spodnie - STRADIVARIUS
pancerka - BERSHKA
zegarek - eCarla.pl
torebka - GALANTRY
buciki - H&M

Dziękuję Kobietki za miło spędzony czas :-*






10 komentarzy:

  1. Całość wygląda fenomenalnie!
    Tej torby to Ci zazdroszcze <3
    Buziam :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. I jest Laseczka - Ślicznotka :) Wyglądałaś fantastycznie :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wpadły mi w oko szpileczki:)

    __________________
    a u mnie? outfit w najgorętszym kolorze sezonu jesień/zima

    OdpowiedzUsuń
  4. szpileczki śliczne,wyglądałaś bardzo ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja piękna. Śliczna stylizacja. Widzę ze fotograf się spisał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzeczka.:D cały zestaw piękny.;3
    http://szewefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę też z Rzeszowa :) Bardzo przyjemny blog na pewno będę tu często zaglądać :) Pozdrawiam Beata :))

    http://nails-beauty-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń