wtorek, 15 kwietnia 2014

Balsam do ciała nawilżająco-regenerujący z lecytyną od Fitomed:)

Hej!
Czy też tak jak ja borykacie się z suchą skórą ciała? Jest na to ziołowa rada...Balsam do ciała nawilżająco- regenerujący z lecytyną od firmy Fitomed.


Od producenta:
Złożony wyciąg ziołowy z lukrecji gładkiej, nostrzyka, rumianku, prawoślazu i szałwi charakteryzuje się wysoką zawartością śluzu, polisacharydów, związków mineralnych i alantoiny. Lukrecja gładka ma znakomite właściwości nawilżające, gdyż zapobiega utracie wody w naskórku. Lecytyna - naturalny fosfolipid "uszczelnia" naskórek dostarczając substancje lipidowe. Tym samym zahamowuje parowanie wody w powierzchni skóry. Naturalna alantoina (nostrzyk, prawoślaz) znacznie poprawia wchłanialność preparatu. Balsam nie zostawia białych smug oraz uczucia lepkości, ujędrnia i wygładza skórę. Naskórek ma zdrowy połysk, jest gładki w dotyku. Polecany do skóry skłonnej do nadmiernego wysuszania się i łuszczenia, oraz do skóry wrażliwej. Bez parabenów.





Moja opinia:

Firma Fitomed znana jest ze swoich wspaniałych naturalnych kosmetyków, które nie zawierają parabenów i sztucznych konserwantów a co za tym idzie nie uczulają i zaspokajają nawet wrażliwą skórę. Balsam który powyżej Wam przedstawiłam jest zapakowany w estetyczną buteleczkę, przezroczystą dzięki temu wiemy ile balsamu jeszcze nam zostało:) Na opakowaniu producent zamieścił nazwę balsamu i obszerny opis produktu z wyszczególnieniem wszystkich naturalnych składników jakie zawiera, przez jaki okres czasu po otwarciu kosmetyk nadaje się do użutku oraz jego ilość i dane firmy. Produkt ma delikatny ziołowy zapach, który nie utrzymuje się na skórze długo zaledwie chwilkę i np dla mnie jest to delikatny minus bo lubię jak skóra posmarowana balsamem przyjemnie pachnie. Ale nie wymagam od naturalnych kosmetyków długotrwałego zapachu bo dzięki temu wiem, że nie ma w nich żadnych sztucznych składników.Konsystencja balsamu jest w sam raz nie cieknie z buteleczki tylko normalnie można go wycisnąć. Balsam stosowałam przez ponad 2 tygodnie. Kosmetyk bardzo dobrze się rozprowadza i błyskawicznie wchłania wystarczy zaledwie kilka sekund a balsam jest wchłonięty. Skóra jest gładka, nawilżona i aksamitna, przyjemna w dotyku. Balsam rewelacyjnie nadaje sie do mojej suchej skóry. Efekt nawilżenia utrzymuje się dość długo z czego jestem bardzo zadowolona bo nie zawsze mam czas albo chęci na nakładanie balsamu po kąpieli:)  Jest bardzo wydajny. Produkt nie pozostawia białych smug na ubraniach. Kolejny ukłon w stronę Fitomedu za kolejny bardzo dobry kosmetyk. 




Plusy:
- rewelacyjna konsystencja,
- delikatny ziołowy zapach,
- skóra po zastosowaniu jest wygładzona, nawilżona, przyjemna w dotyku,
- nie zostawia białych smug na ubraniach,
- efekt nawilżenia utrzymuje się dość długo,
- ma przezroczystą estetyczną buteleczkę,
- wydajny. 



Fakt, że produkt otrzymałam do testów nie wpłynął  na moja opinię.

Produkt zawiera 250ml, cena to 12zł a balsam można nabyć tutaj.

Pozdrawiam Was Kochani i życzę udanego popołudnia

F :*





4 komentarze:

  1. Niedawno zastanawiałam się nad jego zamówieniem :) Dzięki za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go kiedyś, jest świetny ;)

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wlasnie potrzebuje jakis dobry balsam do ciala. Probowalam juz roznych ale mi sie nie podobaly. Jednak moze wyproboje ten!
    xoxo
    Urszula

    Join our Romwe Giveaway!
    Romwe Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo suchą skórę :( aktualnie stosuję krem-mus Tołpy i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń