środa, 20 listopada 2013

Skórzana spódniczka na dwa sposoby

Witajcie Kochani!
Już jakiś czas temu pisałam Wam, że planuję urozmaicić mojego bloga:) I nareszcie się udało teraz co pewien czas będę Wam przedstawiać zestawy bazując na jednej tej samej rzeczy ale stylizując ją na dwa różne sposoby. Mam nadzieję, że się spodoba, a więc do rzeczy...


W tym poście zaprezentuję Czarną skórzaną, plisowaną spódniczkę na dwa sposoby.
Pierwszy sposób:


Czarną spódniczkę zestawiłam z koszulą w kolorze ecru oraz z jeansową kurteczką ( w chłodniejsze jesienne dni jak najbardziej możemy narzucić płaszcz lub parkę na wierzch). W dodatkach postawiłam jak to u mnie bywa na prostotę wystarczył złoty zegarek i złote kolczyki. Aby całość fajnie się prezentowałam dodałam sztyblety i torebkę w karmelowym kolorze.









kurteczka - NEW LOOK
koszula/spódniczka - STRADIVARIUS
kolczyki - PRIMARK
zegarek(GENEVA) - eCarla.pl
torebka - DAVID JONES
sztyblety - STRADIVARIUS



Drugi sposób:


Tu bazą stylizacji jest czerń a dopełnieniem beż i biel. Spódniczkę połączyłam z białym t-shirtem z napisem oraz parką ze skórzanymi rękawami. Do złotego zegarka dodałam kilka czarno-złotych bransoletek i słodkie kolczyki w kształcie korony.  Torebka w kolorze jasnego beżu oraz czarne botki, które w poprzednich stylizacjach tak się Wam spodobały współgrają z całością. 









t-shirt - SINSAY
spódniczka - STRADIVARIUS
parka - H&M
kolczyki/zegarek - eCarla.pl
bransoletki:
czarne perełki - SINSAY
złote piramidki - H&M
kotfica - nn
torebka - szafa.pl
botki - VICES WOMAN



Jak się Wam Moi Drodzy podobają tego typu posty??
Skórzana spódniczka daje nam wiele możliwości zestawów i doboru kolorów. Pokazałam Wam jeden zestaw w stonowanej kolorystyce ale z odrobiną charakterku a drugi z dodatkiem kolorków, który bardziej przypadł Wam do gustu? Piszcie i oceniajcie:)





Kochanej Photocatcher dziękuję za ogarnięcie takiej ilości zdjęć:*










11 komentarzy:

  1. Świetna spódniczka, bardzo ładne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jedna, i druga stylizacja super! Więcej takich postów :)

    Buźka :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to dopiero początek, już szykuję kolejny:)

      Usuń
  3. tak czy tak wyglada super!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja bardziej przypadła mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wszystko połączyłaś. Ja również stworzyłam podwójne stylizacje z rozkloszowaną spódnicą, które czekają na publikacje, śmieszny przypadek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne oba zestawy. Pierwszy bardziej elegancki,kobiecy, drugi młodzieżowy, na luzie. Bardzo fajna jest ta parka i botki .Cudownie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. oba mi się bardzo podobają! śliczna jesteś
    www.malynstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne oba zestawy! świetne są te botki z pierwszego zestawu! pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń