poniedziałek, 15 czerwca 2015

Słodkie jogurty do ciała - Truskawka i Czekolada.

Cześć :-*
Wreszcie znalazłam trochę więcej czasu dla Was, wiem przyznaję się bez bicia zaniedbałam bloga.
Dzisiaj będzie coś więcej o pewnych Jogurtach do ciała, które otrzymałam na dwóch różnych spotkaniach blogerskich a pochodzą z internetowego sklepu http://cosmeticservice.pl/. W dalszej części recenzji dowiecie się co tak na prawdę o nich myślę... ;-)

Truskawka



Czekolada ( wiem nie za fajnie wygląda ale za to jak pachnie...:)

Moja opinia:
Jogurty do ciała mają rzadką konsystencję, truskawkowy różowy kolor a czekoladowy brązowy. Pachną zniewalająco jak typowe jogurty, truskawkowy jak jogobella a czekoladowy jak monte :) Aż chciałoby się je zjeść. Balsam bardzo szybko i łatwo się rozprowadza podobnie jest z wchłanianiem. Jogurt nie zostawia na skórze tłustego filmu a zapach podczas smarowania jest wprost cudowny i długo utrzymuje się na skórze :) Skóra po zastosowaniu jest mięciutka i nawilżona, efekt utrzymuje się dość długo. Polecam każdej kobiecie lubiącej słodkie i "apetyczne" kosmetyki do ciała ;-)







Ocena końcowa:
* konsystencja i kolor - +/- (- za rzadkość)
* zapach - duży +
* nawilżenie - +
* efekt końcowy - +






Jest to próbka kosmetyku! Jogurt możecie zakupić w tym sklepie internetowym http://cosmeticservice.pl/ za kwotę 12-16 zł za 300 g.

Spokojnej nocy

Buziole ;-*

4 komentarze:

  1. też mam ten czekoladowy :D wygląda strasznie :D
    jeszcze go nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie testowałam ani jednego

    ____________________________
    fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super sprawa :D Marzą mi się tak pięknie pachnące produkty do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachy mają te smarowidełka śliczne :)

    OdpowiedzUsuń