czwartek, 4 czerwca 2015

Peeling Naturalny do stóp SheFoot Laboratories.

Witajcie Kochani mam dla Was dzisiaj trochę spóźniony post o świetnym naturalnym  peelingu do stóp firmy SheFoot, który otrzymałam na ostatnim spotkaniu blogerskim.







Kilka słów od producenta peelingu:





Moja opinia:
Peeling zamknięty jest w estetycznej białej tubce. Ma proste zamknięcie przez co łatwo i szybko można go zaaplikować. Ma fajną gęstą konsystencje i widoczne drobinki oraz przyjemny delikatny zapach. Ja nakładam go na suchą skórę dzięki czemu bardzo łatwo i szybko pozbywamy się zbędnego naskórka. Nie polecam stosowania żadnych peelingów na mokrą skórę, ponieważ efekt jest dużo mniej widoczny. Po nałożeniu na stopy masuję przez kilka minut a później spłukuję i gotowe! :) Peeling zawiera naturalne składniki zcierające naskórek a to jak wszyscy dobrze wiemy bardzo duży plus :) Stopy po zastosowaniu są miękkie i gładkie.




Produkt znajdziecie w drogeriach Superpharm, Rossmann, Natura, Hebe.
 Peeling zawiera 100 ml.
Słonecznego popołudnia Wam życzę Kochani!

Fash :-*


5 komentarzy:

  1. Z chęcią wypróbowuje :) tym bardziej, ze pogoda wymaga takich produktów :)

    ______________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znałam go, ale zaciekawił mnie :)
    co powiesz na wspólną obserwację? buziaki ! :*
    www.diadolos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za :) już zabieram się za obserwację :)

      Usuń
  3. oooj zazdroszcze ze trafil Ci sie peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe czy u mnie się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń