piątek, 6 września 2013

Colorful skirt

Witajcie!
A myślałam że lato się już skończyło. To bzdura lato jeszcze trwa i pogoda w pełni mnie do tego przekonuje:) Z czego bardzo się cieszę bo mogę się z Wami dzielić kolejnymi letnimi stylizacjami;)




Dzisiaj wzorzysta, kolorowa spódniczka. Nie znam kobiety, która nie lubiłaby kolorowych ubrań i dodatków. Ja noszę je nie tylko wiosną i latem ale także jesienią i zimą bo właśnie w tych dwóch ostatnich porach roku potrzebny jest nam najbardziej zastrzyk pozytywnej energii na każdy dzień:)

Kolorową spódniczkę połączyłam z czarnym topem i czarnymi sandałami. Aby kolorków nie było za mało dodałam kopertówkę w kolorze fuksji, neonowy naszyjnik i złoto - zielone bransoletki, obydwie pochodzą z mojego ulubionego sklepu eCarla.pl.

Lubicie kolorowe i wzorzyste ubrania??
Życzę udanego weekendu:)
FashionBi:*











top - RIVER ISLAND
spódniczka - PULL&BEAR
naszyjnik - STRADIVARIUS
bransoletki - eCarla.pl
kopertówka - ALLEGRO
sandałki - DENIM CO








3 komentarze:

  1. Piękny makijaż a kolory na spódniczce zniewalające ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik i kopertówka genialne! :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń