czwartek, 29 sierpnia 2013

Całkiem nowy wizerunek bloga;)

Witajcie Moi Drodzy!

Dzisiaj kruciutko ale za to bardzo na temat:) Obnażę dzisiaj przed Wami moje chwalipięctwo hehe. Jak się Wam podoba całkiem nowy, odświeżony i bardzo przestronny wizerunek bloga???:)
Jakiś czas temu spotkałam przemiłą i przesymatyczną Osóbkę, która zgodziła się zrobić mi sesje z moim pomysłem na stylizację. Od razu pomyślałam, wreszcie trafiłam na osobę, która zna się na tym co robi:) To własnie dzięki Niej mogliście oglądać te śliczne zdjęcia z ostatnich stylizacji. I tak to się zaczęło sesję, zdjęcia aż pewnego pięknego dnia Photocatcher zaproponowała mi, że ulepszy mojego bloga. Byłam przeszczęsliwa, że wreszcie ktoś się nim dobrze zajmie. Jak dobrze wiecie zdjęcia były zbyt małe żeby można było zobaczyć szczegóły stroju czy kosmetyku. Teraz jest już inaczej, blog jest bardziej przestronniejszy dzięki czemu będę mogła dodawać jeszcze większe zdjęcia.

Dziękuję Ci Kochana bardzo serdecznie za upiększenie i wymodelowanie mojego bloga, perfekcyjnie się z tym obeszłaś:) A przede wszystkim ogromne dzięki za chęci bo pewnie było przy nim sporo roboty hehe:)

I co sądzicie o nowym wizerunku bloga??
Pozdrawiam Was wszystkich bardzo gorąco.
FashionBi.




6 komentarzy: