czwartek, 21 lutego 2013

Moje nowinki kosmetyczne

Witajcie Moje Drogie!
Bardzo się ucieszyłam, kiedy w dzisiejszy piękny dzień zawitał do mnie Pan Listonosz a zaraz po nim pojawił się Kurier z moimi paczuszkami:) Chcę się z Wami podzielić tym co się w nich znajdowało. Najbardziej ucieszyła mnie paczuszka od firmy BANDI, z którą niedawno nawiązałam współpracę:)
Poniżej to co się w paczkach znalazło:

Od AVON - linia Blask i Energia z aframonem madagaskarskim::



Od firmy BANDI - peeling ryżowy z wieloma próbkami:)






Oraz od firmy ARGAN'DE serum z olejkiem arganowym:


Już niedługo nowe recenzje:) ojj dużo będzie tego testowania:)
Pozdrawiam:)



12 komentarzy:

  1. Sporo wspaniałości! Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością czekam na recenzje tego zestawu z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega się cieszę, że będziesz testowała kostetyki i mam nadzieje, że będę się mogła Ciebie czasem poradzić :)
    Suuuper pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło jak będę Ci mogła w czymś pomóc:)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem tego peelingu ryżowego z Bandi.
    Avon Solutions - już tyle razy przejechałam się na kosmetykach avon do twarzy, że wolę nie próbować.
    Z avon tylko kolorówka ( wyłączając podkłady ) i seria PlanetSPA


    Witam Koleżankę z Malinowego Klubu - w Malinkach Siła! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt kremy z AVON nie wszystkim odpowiadają a nawet uczulają zależy jaka cera. Kolorówka natomiast zgodzę się z Toba bardzo dobra i seria PLANET SPA świetna:)

      Usuń
  5. już czekam na efekty testów i recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podlączam się pod oczekiwania recenzji ;)
    a swoją drogą podziwiam odwagę zawierzenia skóry swojej buzi Avonovi... ale może się mylę? Daj znac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linie SOLUTIONS juz znam bo miałam już kremy i nie tylko z tej lini i jakoś nie narzekałam więc zobaczę jaka będzie ta.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Mam krem pomaranczowy matujacy na dzien jest bardoz fajny ;) niedługo wstawie u siebie recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń